Op weg naar Whistler

19 augustus 2013 - Whistler, Canada

Flour Meadow Bakery & Café The place to be voor een ontbijt op maat in Clearwater.

Als je de deur opent komt de geur van vers gebakken brood, bagels, scones … je tegemoet. Het water loopt je in de mond! Na een verkwikkend ontbijt duiken we de auto in voor onze langste rit in Canada. Van Clearwater rijden we over Kamloops naar Whistler.
Halverwege komen we langs de Historic Hat Creek Ranch.

Where B.C. Gold Rush History Comes Alive! We gaan even terug in de tijd naar eind 1800. We maken er ook kennis met de Indiaanse gebruiken. Nemen een kijkje in hun Kekuli (ondergronds puthuis), leren hoe ze een zweethut bouwen, hun voedsel drogen en bewaren en nog zoveel meer.
We rijden door richting Whistler, richting bergen met eeuwige sneeuw. Mooie meren glinsteren in onze ogen.
Onze "lodge" is eigenlijk meer een supergroot aparthotel. We beschikken over een volledig ingerichte keuken ( vaatwasser, frigo, diepvries, oven, microgolf, fornuis, koffiezet), een ruime zithoek, een mini badkamer ( nr Canadese gewoonte) en een master bedroom. Arno & Robbe slapen op een slaapbank in de living, benieuwd hoe dat afloopt... :-)

The Cowboys on the Stage Coach

1. Johan De Temmerman:
    20 augustus 2013
    Hi iedereen ,

leuk te horen dat alles goed verloopt - ziet er echt goed uit