Myra Canyon Bike Trail & Kelowna Golf Club

16 augustus 2013 - Kelowna, Canada

Foto's zijn er al, verhaaltje komt er morgen aan.

Nu te moe na een heel leuke, zonnige, "bike-y" dag in Myra Canyon, lekker eten in de Kelowna golf Club en gezellig Boonanza spelen ! :-)

Grts, Fam Nutjes

Na een paar dagen zonder WIFI, .....

Buiten ontbeten met Greet & Sebastiaan. De suspension bridges van Kelowna Mountains verwachtten ons. Allee,dat dachten we. Tijdens de week is het een construction site en in het weekend mogen de toeristen hun hoogtevrees overwinnen op de vele hangbruggen. Morgen om 9u zullen we ons zelf beproeven.
We genoten van de Kelowna Myra Bike Trail, een schitterende fietstocht over een oude spoorverbinding hoog tegen de bergen . Wat Een fantastisch panorama! Super fietsen met bijhorende helm, bedankt noorder buren.
Na al dat fietsen hadden we een gezonde trek. Golf is hier in de regio de sport bij uitstek. We trokken naar de Kelowna Springs golfclub en werden er culinair verwend. Super sympathieke bediening. Rustig kader met zicht op een goed onderhouden golfcourt waar nog talrijke members een balletje sloegen. Terug in ons motel namen we een frisse duik in het zwembad en bubbelden er op los in de hot tub. De dag sloten we af met een spelletje Boonanza.

Canadian Cocktail "Ceasers"